قوانین و مقررات فروشگاه LED ART

ثبت هر سفارش، خرید و یا تراکنش مالی با فروشگاه به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

اطلاعات خریدار:

در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را با کیبورد فارسی به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت. ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد ،‌هرگونه تاخیر، اشتباه یا برگشت خوردن مرسوله و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می‌باشد .

قیمت‌ها و موجودی کالاها:

کلیه قیمت‌ها و تعداد موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد، اما برای سفارش عمده یک کالا می بایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید. همچنین درصورت تغییر قیمت‌ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد.

 نحوه سفارش:

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید، اما در موارد خاص امکان ثبت سفارش حضوری و یا تلفنی نیز میسر می باشد که برای اطلاعات بیشتر می تواند با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 ارسال سفارش:

در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین سفارش ها ظرف ۲۴ ساعت کاری بسته بندی و ارسال خواهند شد ، در صورت واریز به حساب زمان ارسال بسته‌ها ۲۴ ساعت کاری پس از تایید تراکنش  توسط بخش حسابداری می‌باشد، زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می شود ، ارسال می‌شوند و هزینه ارسال و بسته بندی سفارش نیز به عهده مشتری می باشد که در زمان سفارش ثبت می گردد. همچنین این امکان وجود دارد تا بسته مشتری با روشی غیر از روش های مندرج در سایت ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می‌بایست با بخش فروش هماهنگی لازم را بعمل آورد. بدیهی است هزینه ها و مسئولیت روش درخواستی مشتری به عهده خود او می باشد.

هزینه های ارسال:

تمامی هزینه‌های حمل به عهده مشتری می‌باشد. انواع روشهای حمل در قسمت تسویه حساب نمایش داده شده و با توجه به نوع درخواست و سلیقه خریداران قابل انتخاب می باشد. در حال حاضر هزینه ارسال به سراسر کشور به روش پست پیشتاز، برای بسته هایی تا وزن یک کیلوگرم مبلغ ۹۵۰۰ تومان به صورت ثابت در نظر گرفته شده است.

 روش های پرداخت:

پرداخت مبلغ سفارش به روش های گوناگون شامل پرداخت نقدی (بانک – کارت به کارت) و پرداخت آنلاین میسر می باشد که در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب است. در صورتی که سرعت ارسال بسته برای شما مهم می باشد پیشنهاد می گردد حتما پرداخت را به صورت آنلاین و از طریق درگاه اینترنتی انجام دهید. در صورتی که خریدار روش پرداخت نقدی را انتخاب کند می‌بایست حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت  نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نموده و اطلاعات پرداخت را به بخش حسابداری و مالی ارسال نماید، در غیر اینصورت پس از مهلت مقرر سفارش  حذف شده  و هیچگونه مسئولیتی در این خصوص متوجه فروشگاه نمی‌باشد.

پیگیری سفارشات:

پس از ثبت سفارش در حالت پیشفرض وضعیت سفارش ها “در دست اقدام” می باشد که پس از بسته‌بندی و ارسال بسته وضعیت آن به “ارسال شده” تغییر می یابد و در ذیل آن کد رهگیری مرسوله نیز قید می شود که مشتری می تواند با مراجعه به سایت  اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید، همچنین اکثر اوقات در صورت عدم اشکال در سیستم های اطلاع رسانی پس ارسال بسته ها یک ایمیل یا پیامک حاوی کد رهگیری و آخرین وضعیت بسته، به مشتری ارسال می گردد.

مرجوع نمودن کالا:

پس از دریافت بسته، مشتری ۴۸ ساعت (بسته به تعداد اقلام یک سفارش درصورت هماهنگی با بخش فروش و دریافت تاییدیه این زمان قابل افزایش می باشد) فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال بخش فروش را مطلع نماید. بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و یا جریان نامتناسب، عدم نصب صحیح و مشکلاتی از این دست، دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل مرجوع کردن نمی‌باشد، همچنین هزینه‌های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به فروشگاه به عهده خود مشتری می باشد.

در مورد کالاهای خاص و گران قیمت، برای صرفه جویی در زمان و پیشگیری از سایر مشکلات، خریدار می تواند قبل از ارسال سفارش با هماهنگی قبلی با بخش فروش ضمن پرداخت هزینه ،درخواست آزمایش فنی کالا قبل از ارسال را نماید.

لازم به ذکر است در صورتی که کالای برگشتی سالم باشد و بخش کارشناسی سلامت آن را تایید نماید متناسب با زمان و مبلغ کالا، هزینه کارشناسی دریافت گردیده و هزینه برگشت کالا نیز به عهده خود مشتری می باشد.

قابل ذکر است زمان برگشت وجه سفارشات به خریدار طی یک زمان مشخص شده ( ۱ الی ۷ روز کاری درصورت ارائه اطلاعات حساب توسط خریدار و ثبت درخواست بخش فروش با توجه به درخواست خریدار) توسط بخش مالی صورت می‌گیرد و اطلاعات پرداخت هر سفارش در تاریخچه سفارش مد نظر درج میگردد.

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات:

کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتی، خدمات پس از فروش و یا امکان عودت نمی باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول  زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد، با این وجود در صورت امکان و با هماهنگی با فروشنده اصلی سعی می کنیم تا با مرجوع نمودن کالا به شرکت فروشنده ، نسبت به تعمیر و یا تعویض کالا اقدام نماییم که بدیهی است در اینصورت با توجه به اینکه اکثر کالاها وارداتی می باشند هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به عهده مشتری می باشد و مشتری می بایست زمان لازم برای انجام مراحل تعویض و یا تعمیر را پبذیرد. همچنین مسئولیتی از بابت آموزش ، چگونگی کار با قطعه و … به عهده فروشگاه نمی باشد اما همیشه سعی نموده ایم تا در حد امکان نسبت به جمع آوری و در دسترس قرار دادن مطالب فنی، نمونه کدها و نحوه استفاده از وسایل ، ماژول‌ها و قطعات موجود در فروشگاه اقدام نماییم.

 مالیات:

در حال حاضر در خرید نقدی مالیات دریافت نمی‌شود.

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته:

سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال ،‌بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی‌باشد .بر همین اساس در صورت تمایل می توانید قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ کمی بسته خود را بیمه تکمیلی (برای آسیب دیدگی زمان حمل) کنید . برای اطلاع از این مبلغ با فروشگاه تماس بگیرید (قبل از ارسال بسته حتما می بایست مبلغ بیمه پرداخت شده باشد تا بیمه نامه مربوطه صادر شود که در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بیمه، مسئولیتی از این بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود) .

برگشت خوردن سفارش:

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،‌علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس ، تلفن ، کد پستی و نام) باشد ، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس اولین سفارش شما می‌باشد.

 تخفیف:

قیمت های درج شده در سایت بر اساس تک فروشی می باشد(به جز مواردی که بسته ای ارائه میشود) .بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای حالتی که تعداد سفارش داده شده از هر جنس بالا باشد بررسی می شود و برای تعداد های پایین تخفیفی اعمال نمی‌شود.

 اعتبار پیش فاکتور:

اعتبار پیش فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا یک روز بعد از ثبت سفارش است و پس از این مدت لغو خواهد شد.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه:

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسئولیت هرگونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص، خرید می بایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی‌صلاح اقدام نماید.

قوانین مربوط به محصولات سفارشی:

مالیات، هزینه ارسال، شرایط گارانتی، مهلت پرداخت و … برای محصولات سفارشی صرفنظر از قوانین فروشگاه LED ART، طبق قرارداد انجام شده می‌باشد.

حفظ حریم شخصی

شرایط حفظ حریم شخصی کاربران با توجه به استانداردهای مشتری مداری تعریف شده در دستور کار فروشگاه LED ART قرارگرفته و تمام تیم ما در این فروشگاه با توجه به قوانین حاکم در کشور عزیزمان ملزم به اجرای آن می‌باشند.

 تغییر شرایط و قوانین:

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.